PENCO, LARA
PENCO, LARA
100012 - Dipartimento di Economia
"Drivers di valore per il crocierista, criteri di port selection e strategie di sviluppo portuale"
2001-01-01 Penco, Lara
"Emerging Port Autority Communication Strategies: Assessing the Determinants of Disclosure in the Annual Report"
2013-01-01 Parola, Francesco; Satta, Giovanni; Penco, Lara; Profumo, Giorgia
"Fratelli Carli: Crescere nella focalizzazione"
2009-01-01 Penco, Lara
"Il processo di formazione delle strategie aziendali nelle medie imprese: un'analisi per casi"
2011-01-01 Penco, Lara
Aspetti Organizzativi nella Transizione Digitale Il Ruolo della Fiducia nell’Analisi dei Dati
2024-01-01 Ciacci, Andrea; Penco, Lara
Assetti proprietari e implicazioni sulla comunicazione della strategia nelle medie imprese quotate italiane
2013-01-01 Penco, Lara; Profumo, Giorgia; Satta, Giovanni
Assisted technology transfer to SMEs, Lessons from an Exemplary Case
2001-01-01 Buratti, Nicoletta; Penco, Lara
Business model innovation: harnessing big data analytics and digital transformation in hostile environments
2023-01-01 Ciacci, Andrea; Penco, Lara
Caratteristiche strutturali e performance delle medie imprese terziarie. Un approfondimento sui servizi avanzati
2009-01-01 Penco, Lara; Satta, Giovanni
Connotati strategici della media impresa operante nei KIBS (Knowledge Intensive Business Services). Il caso CAP
2011-01-01 Penco, Lara; Satta, Giovanni
Corporate governance and the quality of voluntary disclosure: Evidence from medium-sized listed firms
2015-01-01 Satta, Giovanni; Parola, Francesco; Profumo, Giorgia; Penco, Lara
Corporate Governance Mechanisms and Disclosure in Medium-sized Listed Firms: Substitutes or Complements?
2014-01-01 Satta, Giovanni; Parola, Francesco; Profumo, Giorgia; Penco, Lara
Crisi e strategie di «ritorno al valore» delle imprese italiane quotate Real Estate
2012-01-01 Satta, Giovanni; Parola, Francesco; Penco, Lara
Critical events in the tourism industry: factors affecting the future intention to take a cruise
2019-01-01 Penco, Lara; Profumo, Giorgia; Remondino, Marco; Bruzzi, Carolina
Cruising in the COVID-19 pandemic era: Does perceived crowding really matter?
2021-01-01 Castaldo, Sandro; Penco, Lara; Profumo, Giorgia
CULTURA, IMPRESA E TERRITORIO. LA VALORIZZAZIONE DEL PATRIMONIO CULTURALE: VERSO UNA DEFINIZIONE DI UN MODELLO DI GOVERNANCE
2009-01-01 Penco, Lara
Destination satisfaction and cruiser behaviour: The moderating effect of excursion package
2014-01-01 Parola, Francesco; Satta, Giovanni; Penco, Lara; Persico, Luca
Digital transformation and customer value creation in Made in Italy SMEs: A dynamic capabilities perspective
2021-01-01 Matarazzo, Michela; Penco, Lara; Profumo, Giorgia; Quaglia, Roberto
Disclosure as a tool in stakeholder relations management: a longitudinal study on the Port of Rotterdam
2015-01-01 Notteboom, Theo; Parola, Francesco; Satta, Giovanni; Penco, Lara
Does strategic orientation influence strategy formulation and organisational design in Italian medium sized enterprises? The role of the family
2019-01-01 Penco, Lara; Torre, Teresina; Scarsi, Roberta