BRUNO, ANDREINA
BRUNO, ANDREINA
100014 - Dipartimento di Scienze della formazione
'What shall I pack in my suitcase?': the role of work-integrated learning in sustaining social work students' professional identity
2018-01-01 Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina
A New Academic Quality at Work Tool (AQ@workT) to Assess the Quality of Life at Work in the Italian Academic Context
2022-01-01 Brondino, Margherita; Signore, Fulvio; Zambelli, Agnese; Ingusci, Emanuela; Pignata, Silvia; Manuti, Amelia; Giancaspro, Maria Luisa; Falco, Alessandra; Girardi, Damiano; Guglielmi, Dina; Depolo, Marco; Loera, Barbara; Converso, Daniela; Viotti, Sara; Bruno, Andreina; Gilardi, Silvia; Cortini, Michela; Pace, Francesco; Capone, Vincenza; Platania, Silvia; Zito, Margherita; Pasini, Margherita; Miglioretti, Massimo; Dell'Aversana, Giuseppina; Carrus, Giuseppe; Spagnoli, Paola
ACTION RESEARCH NEGLI STUDI ORGANIZZATIVI: LO STATO DELL’ARTE
2006-01-01 Gilardi, S; Bruno, Andreina
Born in translation: Midwifery practice with pregnant migrants — between stereotypes and empathy
2021-01-01 Converso, D.; Hindrichs, I.; Bruno, A.; Dell'Aversana, G.; Viotti, S.
Compito primario: strumento di esplorazione organizzativa e di verifica del processo formativo
1999-01-01 Bruno, Andreina
Costruire l'autonomia
1999-01-01 C., Kaneklin; Bruno, Andreina
Culturally competent health services: Trends and perspectives in the Italian context. An ex-plorative study
2018-01-01 Dell’Aversana, Giuseppina; Bruno, Andreina
Customer orientation and leadership in the health service sector: The role of workplace social support
2017-01-01 Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina; Zunino, Anna
Developing Organizational Competences for Conflict Management: The Use of the Prisoner's Dilemma in Higher Education
2018-01-01 Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina; Guidetti, Gloria
Developing professional identity: Different uses of narrative diary in higher education
2008-01-01 Galuppo, L; Gilardi, S; Bruno, Andreina
Different and similar at the same time. cultural competence through the leans of healthcare providers
2017-01-01 Dell'Aversana, Giuseppina; Bruno, Andreina
DISPOSITIVI FORMATIVI PER LAVORARE SUL “GRUPPO” E IL GRUPPO COME DISPOSITIVO FORMATIVO
2004-01-01 Bruno, Andreina
Evaluating the reflexive practices in a learning experience
2011-01-01 Bruno, Andreina; Laura, Galuppo; Silvia, Gilardi
Evaluating well-being and psychosocial risks in academia: Is management the "forgotten phase"?
2024-01-01 Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina; Gilardi, Silvia
First validation of the technical and administrative staff quality of life at work tool (TASQ@work) in academia
2024-01-01 Bruno, Andreina; Buono, Carmela; Falco, Alessandra; Brondino, Margherita; Capone, Vincenza; Dell’Aversana, Giuseppina; Giancaspro, Maria Luisa; Gilardi, Silvia; Girardi, Damiano; Guglielmi, Dina; Ingusci, Emanuela; Miglioretti, Massimo; Pace, Francesco; Platania, Silvia; Signore, Fulvio; Spagnoli, Paola
Formazione universitaria e servizi agli studenti: dall'orientamento al placement
2001-01-01 Bruno, Andreina
Health services, migration and diversity. Perspectives on the implementation of cultural competence
2020-01-01 Dell'Aversana, G.; Bruno, A.
La transizione dall'università al mondo del lavoro: identità al lavoro
2002-01-01 Bruno, Andreina; Gilardi, S.; Kaneklin, C.
La valenza euristica del concetto di compito primario per l'analisi organizzativa
1999-01-01 Bruno, Andreina
LINGUAGGIO E INTERVENTO PSICOSOCIOLOGICO
1996-01-01 Kaneklin, C; Isolabella, M. C.; Bruno, Andreina
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
'What shall I pack in my suitcase?': the role of work-integrated learning in sustaining social work students' professional identity | 1-gen-2018 | Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina | |
A New Academic Quality at Work Tool (AQ@workT) to Assess the Quality of Life at Work in the Italian Academic Context | 1-gen-2022 | Brondino, Margherita; Signore, Fulvio; Zambelli, Agnese; Ingusci, Emanuela; Pignata, Silvia; Manuti, Amelia; Giancaspro, Maria Luisa; Falco, Alessandra; Girardi, Damiano; Guglielmi, Dina; Depolo, Marco; Loera, Barbara; Converso, Daniela; Viotti, Sara; Bruno, Andreina; Gilardi, Silvia; Cortini, Michela; Pace, Francesco; Capone, Vincenza; Platania, Silvia; Zito, Margherita; Pasini, Margherita; Miglioretti, Massimo; Dell'Aversana, Giuseppina; Carrus, Giuseppe; Spagnoli, Paola | |
ACTION RESEARCH NEGLI STUDI ORGANIZZATIVI: LO STATO DELL’ARTE | 1-gen-2006 | Gilardi, S; Bruno, Andreina | |
Born in translation: Midwifery practice with pregnant migrants — between stereotypes and empathy | 1-gen-2021 | Converso, D.; Hindrichs, I.; Bruno, A.; Dell'Aversana, G.; Viotti, S. | |
Compito primario: strumento di esplorazione organizzativa e di verifica del processo formativo | 1-gen-1999 | Bruno, Andreina | |
Costruire l'autonomia | 1-gen-1999 | C., Kaneklin; Bruno, Andreina | |
Culturally competent health services: Trends and perspectives in the Italian context. An ex-plorative study | 1-gen-2018 | Dell’Aversana, Giuseppina; Bruno, Andreina | |
Customer orientation and leadership in the health service sector: The role of workplace social support | 1-gen-2017 | Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina; Zunino, Anna | |
Developing Organizational Competences for Conflict Management: The Use of the Prisoner's Dilemma in Higher Education | 1-gen-2018 | Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina; Guidetti, Gloria | |
Developing professional identity: Different uses of narrative diary in higher education | 1-gen-2008 | Galuppo, L; Gilardi, S; Bruno, Andreina | |
Different and similar at the same time. cultural competence through the leans of healthcare providers | 1-gen-2017 | Dell'Aversana, Giuseppina; Bruno, Andreina | |
DISPOSITIVI FORMATIVI PER LAVORARE SUL “GRUPPO” E IL GRUPPO COME DISPOSITIVO FORMATIVO | 1-gen-2004 | Bruno, Andreina | |
Evaluating the reflexive practices in a learning experience | 1-gen-2011 | Bruno, Andreina; Laura, Galuppo; Silvia, Gilardi | |
Evaluating well-being and psychosocial risks in academia: Is management the "forgotten phase"? | 1-gen-2024 | Bruno, Andreina; Dell'Aversana, Giuseppina; Gilardi, Silvia | |
First validation of the technical and administrative staff quality of life at work tool (TASQ@work) in academia | 1-gen-2024 | Bruno, Andreina; Buono, Carmela; Falco, Alessandra; Brondino, Margherita; Capone, Vincenza; Dell’Aversana, Giuseppina; Giancaspro, Maria Luisa; Gilardi, Silvia; Girardi, Damiano; Guglielmi, Dina; Ingusci, Emanuela; Miglioretti, Massimo; Pace, Francesco; Platania, Silvia; Signore, Fulvio; Spagnoli, Paola | |
Formazione universitaria e servizi agli studenti: dall'orientamento al placement | 1-gen-2001 | Bruno, Andreina | |
Health services, migration and diversity. Perspectives on the implementation of cultural competence | 1-gen-2020 | Dell'Aversana, G.; Bruno, A. | |
La transizione dall'università al mondo del lavoro: identità al lavoro | 1-gen-2002 | Bruno, Andreina; Gilardi, S.; Kaneklin, C. | |
La valenza euristica del concetto di compito primario per l'analisi organizzativa | 1-gen-1999 | Bruno, Andreina | |
LINGUAGGIO E INTERVENTO PSICOSOCIOLOGICO | 1-gen-1996 | Kaneklin, C; Isolabella, M. C.; Bruno, Andreina |