During their clinical practice, nursing students learn to manage patient safety through their experiences, emotions, and interpersonal relationships.

A qualitative exploration of undergraduate nursing students' experience of emotional safety for learning during their clinical practice

Steven, Alison;Rossi, Silvia;Dasso, Nicoletta;Napolitano, Francesca;Aleo, Giuseppe;Catania, Gianluca;Sasso, Loredana;Zanini, Milko;Bagnasco, Annamaria
2022-01-01

Abstract

During their clinical practice, nursing students learn to manage patient safety through their experiences, emotions, and interpersonal relationships.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11567/1102654
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? 0
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact