GRECO, ALBERTO
GRECO, ALBERTO
100014 - Dipartimento di Scienze della formazione
A meta-theoretic system for constructing correspondences in cognitive science
2006-01-01 Greco, Alberto
Acceptance of an Animaloid Robot as a Starting Point for Cognitive Stimulators supporting Elders with Cognitive Impairments
2009-01-01 Greco, Alberto; Anerdi, G; Rodriguez, G.
Alcune osservazioni sul problema della duplicità del Sé
1981-01-01 Greco, Alberto
Cognitive science and cognitive sciences
2012-01-01 Greco, Alberto
Compositional symbol grounding for motor patterns.
2010-01-01 Greco, Alberto; Caneva, C.
Confirmation bias e feedback nel compito 2-4-6
1989-01-01 Greco, Alberto
Connectionist models can reveal good analogies. Commentary on Green on Connectionist-Explanation.
1998-01-01 Greco, Alberto
Discriminabilità, composizionalità e fondamento dei simboli
2012-01-01 Greco, Alberto; Carrea, Elena
From robotic toil to symbolic theft: grounding transfer from entry-level to higher-level categories.
2000-01-01 Cangelosi, A.; Greco, Alberto; Harnad, S.
Grounding compositional symbols: no composition without discrimination
2011-01-01 Greco, Alberto; Carrea, Elena
Il fondamento dei simboli attraverso l'esperienza con il mondo: un approccio connessionista
2004-01-01 Greco, Alberto; Cangelosi, A.; Riga, T.
Il progetto ORA. Osservazione Riflessione Apprendimento.
2003-01-01 M. G., Dondi; A., Gambini; Greco, Alberto; G., Luzzatto; M., Ott; G., Rinaudo
Il ruolo del controllo attivo dello stimolo nei processi di categorizzazione e nell’apprendimento
1982-01-01 Greco, Alberto
Il “lavoro semantico” come oggetto di studio della psicologia
1994-01-01 Greco, Alberto; Siri, G.; Spinelli, G.
Integrating “different” models in cognitive psychology
1994-01-01 Greco, Alberto
Introduction
2012-01-01 Greco, Alberto
La deprivazione semantica. Una indagine empirica sulla nascita del senso
1997-01-01 Greco, Alberto
La metodologia simulativa fra psicologia interpretativa e sperimentale
1986-01-01 Greco, Alberto
Language and the acquisition of implicit and explicit knowledge: a pilot study using neural networks.
1999-01-01 Greco, Alberto; Cangelosi, A.
Language usage affects proficiency in Italian-Spanish bilinguals irrespective of age of second language acquisition
2015-01-01 De Carli, F.; Dessi, B.; Mariani, M.; Girtler, NICOLA GIOVANNI; Greco, Alberto; Rodriguez, G.; Salmon, Laura; Morelli, Mara