The contribution presents a reaserch aimed to identify a set of indicators to evaluate the peer tutoring service for students with disabilities and specific learning disorders enrolled at Genoa University.

Inclusion in higher education: implementing and evaluating the peer tutoring service

Claudio Torrigiani;Valentina Pennazio;Andrea Traverso
2018

Abstract

The contribution presents a reaserch aimed to identify a set of indicators to evaluate the peer tutoring service for students with disabilities and specific learning disorders enrolled at Genoa University.
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Torrigiani_Pennazio_Traverso.pdf

accesso chiuso

Descrizione: Saggio in volume
Tipologia: Documento in Pre-print
Dimensione 2.85 MB
Formato Adobe PDF
2.85 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri   Richiedi una copia

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://hdl.handle.net/11567/924617
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact