REMONDINO, MARCO

REMONDINO, MARCO  

100012 - Dipartimento di Economia  

Mostra records
Risultati 1 - 13 di 13 (tempo di esecuzione: 0.026 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Analysis of the Belluno industrial district by means of a questionnaire 1-gen-2010 Remondino, M.; Schiesari, R.; Pironti, M.
Collaboration strategies in turbulent periods: Effects of perception of relational risk on enterprise alliances 1-gen-2011 Remondino, M.; Pironti, M.; Pisano, P.
Factors Influencing the Consumers’ Expenditure on Wine According to their Own Expectations in a Tourism Perspective: A Statistical Analysis 1-gen-2020 Remondino, Marco; Ivaldi, Enrico
Influence of exogenous phenomena on strategic behavior and organizational culture: An empirical analysis 1-gen-2010 Remondino, M.; Pironti, M.; Schiesari, R.
Innovazione di Prodotto, Processo e Strategia: il Caso 3M 1-gen-2010 Remondino, M
Innovazione e capitale di rischio 1-gen-2010 Remondino, Marco
Learning action selection strategies in complex social systems 1-gen-2010 Remondino, M.; Bruno, A. M.; Miglietta, N.
Strategie collaborative delle imprese e strutture cooperative: analisi di scenario e dinamica dei network 1-gen-2012 Remondino, Marco; R., Schiesari
Strategie d'Impresa e Network Collaborativi: un Modello di Simulazione 1-gen-2010 Pironti, Marco; Pisano, Paola; Remondino, Marco
Strategie di approvvigionamento e simulazione di processo 1-gen-2012 Remondino, Marco; M., Pironti; V., Cantino
Strategie d’ impresa e network collaborativi: un modello di simulazione 1-gen-2012 M., Pironti; P., Pisano; Remondino, Marco
Teaching management and finance through simulation: Choosing the proper paradigm 1-gen-2010 Remondino, M.; Bruno, A. M.; Miglietta, N.
The Change in Private Equity Operations and Divestment During the Recent Crisis: an Empirical Analysis of the Italian Market 1-gen-2011 Remondino, M.; Schiesari, R.