Sfoglia per Rivista  EARLY EDUCATION AND DEVELOPMENT

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 1 a 4 di 4
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Examining Associations Between Preschool Home Literacy Experiences, Language, Cognition And Early Word Reading: Evidence From A Longitudinal Study 1-gen-2022 Simmons, F. R.; Soto-Calvo, E.; Adams, A. -M.; Francis, H. N.; Patel, H.; Giofrè, David
Examining the Effectiveness of Group Games in Enhancing Inhibitory Control in Preschoolers 1-gen-2021 Jiao, X.; Traverso, L.; Gai, X.
Pre-Schoolers’ Home Numeracy and Home Literacy Experiences and Their Relationships with Early Number Skills: Evidence from a UK Study 1-gen-2020 Soto-Calvo, E.; Simmons, F. R.; Adams, A. -M.; Francis, H. N.; Giofre, D.
Promoting Language and Executive Functions in Educational Settings: The Drežančić Method 1-gen-2016 Cozzani, Francesca; Zanobini, Mirella; Usai, MARIA CARMEN
Mostrati risultati da 1 a 4 di 4
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile